Dark corners of the mind (τέλεια....)

Είναι ώρες ώρες αγαπητό μου ιστολόγιο που η διάθεση αν και καλή είναι ταυτόχρονα μοναχική/νοσταλγική και ξεκινάς να ακούς μπαλάντες. Μετά περνάς στο Playing the angel. Λίγο αργότερα η διάθεση πήγε περίπατο, όλα είναι σκατά. Αναπολείς στιγμές που εάν δεν έρθουν τα πάνω κάτω πέρασαν ανεπιστρεπτί. Όλα απλά είναι αλλά συνάμα τόσο δύσκολα. Έρχεται η μαυρίλα, πλησιάζει, εγκαθίσταται στο δωμάτιο. Διαβάζεις στίχους που έγραψες μια από τις φορές που ήσουν έτσι. Η μαυρίλα κλιμακώνεται. Αυξάνεται εκθετικά σε κάθε λέξη. Αναρωτιέσαι τι πήγε στραβά. Δε βρίσκεις απάντηση. Μήπως πάντα ήταν στραβά αλλά το ζόριζες; Μπα... Κάτι άλλο. Άγνωστο. Μάλλον δεν έχει νόημα πλέον. The moment is gone. 3:33. Παλιά λέγαμε πως κάποιος σε σκέφτεται. Παπάρια. Και να το The Wall.  Η κλιμάκωση της μαυρίλας, σου τρώει την ψυχή λίγο λίγο. Το τοίχος σε πνίγει. Βουρκώνεις. Συνήθως είναι αμήχανη κατάσταση αλλά τώρα όχι. Είναι φυσική αντίδραση, για εσένα τουλάχιστον. Και το τοίχος γίνεται πιο ψηλό. Δε βλέπεις το φως του ήλιου. Ίσως δεν τα καταφέρεις. Το σκοτάδι θα σε πάρει μαζί του. Στο ύψιστο σημείο, εκεί που κλαις, το τοίχος σπάει και χρώματα γεμίζουν τα πάντα. Ελευθερώνεσαι. Από τις πιο χαρούμενες στιγμές της ζωής σου. Γίνεσαι άλλος άνθρωπος. Για πάντα. Αλλά όλα αυτά στο τέλος. Ακόμα μαυρίλα. Αλλά που να το πεις και ποιος να σε νιώσει. Μπορείς να το εξηγήσεις αλλά όχι σε κάποιον που... δε βγαίνει η σκέψη, ξέρω τι θέλω να πω αλλά δε μπορώ να το πω.  Εξαίσια. Και νόμιζα πως έχω ικανότητα να περιγράφω κάτι. Πρώτο spell θα μάθω drain mind. Γράφεις και γράφεις, χωρίς νόημα. Αν ήμουν στο μεσαίωνα μάλλον θα έγραφα και κάποιος θα έβρισκε το ημερολόγιό μου δίπλα στο κουφάρι μου, ίσως το διάβαζε, ίσως έψαχνε αυτό που ψάχνω. Τώρα είμαι bytes σε ένα γαλαξία petabytes. Peta είναι η δέκατη πέμπτη δύναμη του 10. Είμαι το τίποτα. Η θαυματουργή μαλακία του κόσμου. Και σιγά μην το αλλάξω αυτό. Τώρα ούτε κανάλι δεν έχω διάθεση να αλλάξω. The thin ice of my life. Είχα δει μια εικόνα με το αξιοσημείωτο "The awkward moment when you are trying to get over someone you weren't even with". Ωραίο ε; Δε θα το διαγράψω, θα το αναρτήσω...

Νομίζω πως ακούω τον ήχο της φωνής σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε τη μαλακία σου: