Random Stuff (Your Reality rocks.... NOT!)

Hmmm.... locked!


Ξέρεις κάτι τυπάκια, αναγνώστη μου, που είναι σαν καρικατούρες της φάτσας που νομίζουν πως έχουν; Δηλαδή πως να στο πω, δεν είμαι κάνας θεός, ούτε καν τρώγομαι θα έλεγα αλλά όχι κι έτσι. Και άντε η φάτσα, αυτή σου έπεσε - με αυτή πορεύεσαι. Γιατί τόση αηδία; Στο 2011 είσαι, όχι σε τρώγλη του μεσαίωνα γαμώ την παλαίωση της λαδομπογιάς. Είσαι που είσαι σαν όπως είσαι τέλος πάντων, δε θα κρίνω, πρέπει να είσαι και σαν ανάποδο καζανάκι; Η νέα τεχνολογία είναι εδώ για εσένα -όχι- φίλε! Οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμες, οδοντικό νήμα, αντισηπτικά διαλύματα για τα δόντια, μασέλες στην τελική. Όταν μιλάς φοβάμαι μην πεθάνω και λυπάμαι την καημένη που αποκαλείς "η δικιά μου".

Η δικιά μου, η γκόμενά μου, τσέκαρε αυτό μωρό μου... ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΡΙΑΡΙ;;; Ένα παράξενο πράγμα, όποτε κάποιος αρχίζει φράση με κάτι σαν "άκου να σου πω μωρό μου...." και λέει εξυπνάδα μου έρχεται στο μυαλό ο στίχος "Σου ‘πιανα το μπούτι καθώς έπαιζα μπαρμπούτι". Αν είσαι εσύ τόσο τίποτας τότε εγώ πρέπει να είμαι πολύ γαμάτος!

2 κορυφαία πράγματα έχω αρχίσει να γνωρίζω τελευταία σε βάθος, το ένα από ένστικτο και το άλλο ελαφρώς υποβοηθούμενο. Μπύρα το ένα, ταινιάρες το άλλο. Θα συγκλονίσω το σύμπαν σου μικρό άμαθο γατί αλλά δεν υπάρχουν μόνο η Amstel και η "πράσινη". Ω ΝΑΙ! Αλλά εσύ ακόμα ζητάς για ψαγμένη την Stella Artois στην Ιρλανδική pub που νομίζεις ότι είναι in στέκι βλάχων σαν τη φάτσα σου. Ταινίες. Καλός ο Statham και η αρχιδίλα που σε αφήνει έγκυο αλλά ταινίες που αγνοούσα μέχρι τελευταία την ύπαρξή τους τον κάνουν να φαίνεται πολύ Bollywood. Μιλώ για αριστουργήματα αναγνώστη μου, ταινιάρες, αριστουργήματα.

Άνθρωπος δε γίνεσαι ποτέ, οπαδέ, οπαδέ! Κατάλαβες; Πάμε παρακάτω.

Φιλία είναι τι; Αυτό που έγραφες στο λεύκωμα του δημοτικού; Το νέο add στην σελίδα προσωπικής σου φακέλωσης; Αυτό που έχεις με τον Χ που πίνετε φραπέδες μαζί και λέτε παπάρες; Αυτό που σου δίνει το θάρρος να πάρεις κάποιον τηλέφωνο στις 3:45 για να πεις ότι έχεις αϋπνία; Αυτό που σε κάνει να λες στον -σε λίγο- αυτόχειρα κοντινό σου άνθρωπο "Αν πηδήξεις από το μπαλκόνι πέφτω κι εγώ. Με το 3! ...1! ...2! ..."; Μάλλον μπερδεύτηκες. Άστο.

Ξέρεις τι δεν κατάλαβα ποτέ; Τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου. Να εξηγηθώ. Σου λένε να κάνεις σχέδια για ένα γήπεδο ποδοσφαίρου γιατί θα παίξετε μπάλα στο σχολείο και εσύ σκας την επόμενη μέρα με σχέδια από γκριλ με κινητήρα διαστημοπλοίου. Σοβαρά τώρα, η μαλακία είναι η πυρηνική φυσική κι εσύ ανόργανη ύλη του τρίτου τεταρτημορίου του εξωτερικού στρώματος ατμόσφαιρας κάποιας μαύρης τρύπας. Κάνε αυτό που σου λένε ή μην κάνεις τίποτα. Ή στην τελική αν το κάνεις μην το παρουσιάζεις λες και σχεδίασες το Maracana που σου ζήτησαν. Πολύ στα έχωσα σήμερα. Το κόβω.

Πολλοί νομίζουν ότι η μπύρα κάνει κοιλιά, μέγα λάθος! Την μπυροκοιλιά την κάνεις με τα από-δίπλα της μπύρας. Πιες τη σκέτη και μόνο καλά πράγματα θα πάθεις, εγγυημένα.

Έχουμε ένα πράγμα που χρωστάει λεφτά. ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. Αλλά εμείς συνεχίζουμε να το λειτουργούμε στο μέγιστο αυξάνοντας το χρέος με εκθετικό ρυθμό. Όταν λοιπόν σκάσει θα τρέχουμε να μαζέψουμε τα κομμάτια όσων υπόκεινται στο πράγμα αυτό και να τους στέλνουμε σε άλλα αντίστοιχα πράγματα στα οποία ο υπερπληθυσμός θα φτιάξει ένα αντίστοιχο χρέος. Μπράβο μας! Φτιάξαμε το Αέναον. Την Ελλάδα μας μέσα.... @#!^$*

Αναγνώστη μου σε ευχαριστώ που με διάβασες, στην σημερινή ανάρτηση φιλοξενήθηκαν ο Kyle, ο άθλιος, η γκόμενά του, η φιλία, η μπύρα, η Καλλιτέχνις, ο ηλίθιος και το μεγαλείο της Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε τη μαλακία σου: