Wait, what?! (Why and how everything seems too far)

Πολλά πράγματα δεν καταλαβαίνω σε τούτο τον κόσμο. Πολλά με κάνουν να αλλάζω έκφραση, άλλα να χαίρομαι κι άλλα να νευριάζω. Και εδώ κολλάει το "people think I 'm insane because I am frowning all the time". Αυτό είναι που κάνει πολλά πράγματα να φαντάζουν απόμακρα, ή εγώ να είμαι σε απόσταση από αυτά.

Δεν κατάλαβα ποτέ τη χρησιμότητα της μόδας. Δηλαδή σ'αρέσει ένα ρούχο επειδή ο ΧΨΩ είπε ότι είναι ωραίο. Γιατί πολύ απλά να μη βάλεις αυτό που θεωρείς εσύ ωραίο;; Έχουμε φτάσει σε σημείο να λέμε "έχω γούστο" όταν στην ουσία ανακυκλώνουμε μια γενικευμένη δήλωση κάποιου σχεδιαστή.

Σε απόσταση είμαι και από τους οδηγούς στρατηγικής -έντυπους ή σε ανθρώπινη μορφή. Παίζεις ένα παιχνίδι. Όλα καλά. Όταν όμως εμφανίζεται κάποιος και σου λέει "ΤΙ? Πόσο άσχετος είσαι;;; Σε αυτόν πρέπει να απαντήσεις αυτό γιατί αλλιώς δε θα γίνει αυτό κι αυτό και το άλλο και το αυτό του τέτοιου". Συγνώμη αλλά ποιά είναι η λογική του παιχνιδιού αν όλοι ακολουθούν την ίδια γραμμή-στρατηγική; Ιδέα δεν έχω...

Άλλο μεγάλο κεφάλαιο είναι οι φράσεις του στυλ "τώρα κάτι σκέφτηκα...". Τι διάολο; Εγώ είμαι ο παράλογος πάλι κατά πως φαίνεται. Αυτά τα μισόλογα μπορούν να με σκοτώσουν. Αν θες να πεις κάτι πες το, αν όχι μη μιλάς. Έτσι το μόνο που γίνεται είναι αυτός που το λέει να φαίνεται σαν attention whore. Μισόλογο>κάποιος ρωτάει>πλέκουμε το εγκώμιο>άλλο μισόλογο και πάει λέγοντας. Και πάλι εγώ φαίνομαι ο κακός.

Άλλη κατάσταση που κοιτάω με τηλεσκόπιο:
Χ:Ας μιλήσουμε.
Ψ:Οκ.
-15' παύση-
Χ:Τι κάνεις;;
Ψ:Καλά. Εσύ;
-32' παύση-
Χ:Κι εγώ μωρέ.
Ψ:Α ωραία, εκείνο το θέμα που είχες το έλυσες; Εντάξει;;
-1 ώρα παύση-
Χ:Εεεε νύσταξα, άντε καληνύχτα.
Και αναρωτιέμαι, αυτό το λες συζητηση; Κέρδιες κάτι; Έμαθες κάτι; Μάλλον όχι. Αλλά είναι για πολύ κόσμο αρκετό για να μπορεί να λέει πως κρατάει επαφή με κάποιον ενώ στην ουσία λέει "οκ κάνω πως σου μιλάω ενώ σε γράφω για κάτι/κάποιον άλλο αλλά δε μπορείς να πεις τίποτα γιατί εγώ είπα να μιλήσουμε". Και πάλι εγώ βρίσκομαι με την απορία αναγνώστη μου...

You came in this world alone
Alone...


Εν κατακλείδι, μάλλον η λύση είναι η αδιαφορία αλλά και πάλι κάτι δεν πάει καλά... Ακόμη κι έτσι όμως, όλοι κάνουν επιλογές. Η Χ να φοράει ότι της λένε, ο Ψ να σε βρίζει για το πως να παίξεις ένα παιχνίδι και η Ω να κάνει πως σου μιλάει ενώ απλά σε αγνοεί εν γνώση σου. Wait... what???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε τη μαλακία σου: